Informacje o przedszkolu w tekście łatwym do czytania- ETR

    • Informacja o Przedszkolu nr 140 w Warszawie w tekście łatwym do czytania – ETR (EASY TO READ)

                                                    https://www.minsk-maz.pl/Tekst%20Latwy%20do%20czytania_31220.webp

      Informacje o Przedszkolu nr 140

      Przedszkole nr 140 jest przy ulicy Kaukaskiej 2, w Warszawie.  

      Przedszkole jest czynne w: poniedziałek, wtorek, środę, czwartek, piątek

      w godzinach od 7.00 do 17.00. 

      To jest wejście główne do budynku Przedszkola nr 140.

                                                                                                                

      Tu pracują: dyrektor przedszkola, wicedyrektor przedszkola, kierownik gospodarczy, sekretarka, nauczycielki wychowania przedszkolnego, specjaliści: logopeda, psycholog, pedagog specjalny  oraz personel wspomagający.   

      Dyrektor przedszkola kieruje pracą Przedszkola nr 140.

      Dyrektorem przedszkola jest Zofia Sidorowicz.

      Dyrektorowi w pracy pomagają wicedyrektor przedszkola, kierownik gospodarczy oraz inni pracownicy.

       

      Czym zajmuje się Przedszkole?

      • Sprawuje opiekę nad dziećmi
      • Wychowuje i uczy dzieci
      • Dba o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie dzieci
      • Wspiera rozwój każdego dziecka w przyjaznym środowisku
      • Dzieci uczą się poprzez zabawę, ruch i codzienne doświadczenia
      • Przedszkole pomaga rozwijać mowę, myślenie i samodzielność
      • Uczy współpracy i szacunku do innych
      • Dzieci biorą udział w zajęciach plastycznych, muzycznych i ruchowych
      • Przedszkole współpracuje z rodzicami, aby lepiej wspierać dzieci
      • Wszystkie działania są dostosowane do wieku i potrzeb dzieci

       

      Jak trafić do sekretariatu?  


      Wejdź do przedszkola głównym wejściem po schodach. Gdy wejdziesz przejdź holem prosto. Zobaczysz schody. 


      Wejdź na górę. Zobaczysz drzwi prowadzące do sekretariatu.

       

      Żeby załatwić sprawy w Przedszkolu, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

      ikony informujące o sposobie kontaktu

       

      • Napisać pismo i wysłać je na adres: Przedszkole nr 140, ul. Kaukaska 2, 02-760 Warszawa.
      • Przynieść pismo do sekretariatu przedszkola. Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty, dokumenty zostają później przekazane dyrektorowi lub innym pracownikom.
      • Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
      • Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: p140@eduwarszawa.pl
      • Wysłać wiadomość tekstową sms pod numer 509 243 488.
      • Zadzwonić pod numer 22 842 36 28, 509 243 488.
      • Przyjść do Przedszkola nr 140 i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy przedszkola.

       

    • Kontakty

      • Przedszkole Nr 140
      • 22 842 36 28
      • 509243488
      • ul. Kaukaska 2
        02-760 Warszawa
        Poland
      • Paweł Rowiński
        E-mail: prowinski.iod@dbfomokotow.pl
      • AE:PL-40941-18213-UTHBB-29
  • Galeria zdjęć

    • brak danych